Sunday 23 December 2012

Spyderco Ambitious Sungai Petani

Salam dan selamat sejahtera,
Kali ini saya berkeputusan untuk membawa pisau lipat jenama Spyderco sebagai teman. Seperti biasa sebelum membeli pisau untuk diri sendiri, saya akan melakukan survey secara melihat gambar dalam internet dan review yang dibuat oleh peminat-peminat pisau dari luar negara (Bertulis dan video). Anda mungkin mempunya pendapat yang tersendiri tetang Spyderco dan pada pendapat saya pula, pisau jenama Spyderco adalah untuk individu/peminat yang sukakan bilah pisau berlubang yang menyamai kepala haiwan dan berbentuk comel.

Ya perkataan terbaik "comel" dan bukannya hensem. Saya pilih Spyderco Ambitious sebab bilahnya pendek, lebar, ada safety lock dan lebih murah berbanding yang lain. Ketajaman pisau ini sangat mengkagumkan. Setakat kertas printer A4 mudah saja dicincang.

Pembungkusan dan pos, tambah lagi RM10.
Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya dan beritahu bagaimanakah pisau idaman anda. Siapa tahu mungkin saya dapat membantu.
"Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"

~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...