Friday 23 March 2012

Perbandingan saiz Leatherman

Salam dan selamat sejahtera,
Kepada sesiapa yg pernah melihat salah satu dari 3 model Leatherman ini, mungkin tertanya-tanya tentang saiz leatherman yang lain. Hari ini saya letak ketiga-tiga model bersama dan anda bandingkan saiz masing-masing. Paling kanan Blast, Wave dan paling hujung Supertool 300


Untuk harga setiap unit berkenaan, sila call/SMS/email saya.
Pembungkusan dan pos, tambah lagi RM10.
 Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya.
Siapa tahu mungkin saya dapat membantu.
"Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"
~pisaubelantara~

2 comments:

  1. Saya ada beli leatherman wave kat Universal fitness Leisure UFL sdn bhd. Tau berapa harga dia RM 447 tu..apsal dia jual mahal sedangkan Leatherman appoint dia authorised distributor untuk malaysia. Tak paham betul la. Dalam websites lain jual less than RM 350.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Nizam, saya beli direct dari kawan baik saya di US. Mungkin UFL dapat harga tinggi sebab tu terpaksa jual mahal. Memang UFL authorised distributor sebab saya pernah contact Leatherman USA dan mereka minta saya berurusan dgn UFL. Tak apa Nizam, yg penting beli yg original.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...