Thursday 29 March 2012

Terjumpa semula Taukeh Tramontina

Salam dan selamat sejahtera,
Balik dari bayar insuran kereta, terjumpa semula taukeh Tramontina. "Halo Syuko, lu mana pigi? Lama tak jumpa." Semenjak kedai pisau beliau tutup dan berpindah ke KL, saya terus lost contact. Kali ini benda pertama yang saya minta ialah nombor telefon taukeh untuk peluang dimasa hadapan. Selepas bersembang tepi jalan, baru dapat tahu rupanya masih ada beberapa bilah pisau tersimpan di rumah taukeh. Terus singgah rumah taukeh dan hangkut beli beberapa bilah pisau Tramontina. Tak dapat nak beli semua sebab baru bayar insuran kereta.

 Paling kiri RM90 dan yang lain RM60. Nanti saya tambah lagi gambar.
 
RM90
Pembungkusan dan pos, tambah lagi RM10. 
Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya.
Siapa tahu mungkin saya dapat membantu.
"Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"  
~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...