Saturday 17 March 2012

Pre -order ZIPPO Original dari USA

Selepas iklan beg pinggang Zippo dalam Mudah.my, blog dan facebook, ramai yang beri feedback tanya pasal lighter Zippo. Buat masa sekarang ni, saya memang tak mampu boleh nak beli banyak-banyak dan letak iklan dalam semua media yang disebutkan tadi.
Memandangkan hampir kesemua barangan yang diiklan datang dari luar negara, maka anda semua perlulah mengambil kira tempoh penghantaran yang bukan sehari dua. Biasanya tempoh penghantaran mengambil masa 2~4 minggu.
Untuk mempercepatkan tempoh kemampuan kebolehan saya membeli barangan yang menjadi impian anda, saya syorkan bisnes secara pre-order.
Saya akan senaraikan (Bergambar) Zippo dalam blog ini berserta harga. Anda bayar dulu wang pendahuluan yang akan saya pamerkan. Bila barang dah sampai saya akan SMS/Email anda secepat mungkin. Anda selesaikan dulu baki harga dan selepas itu saya akan pos selaju yang mungkin dengan pos laju berserta tracking number. Amacam?

Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya.
Siapa tahu mungkin saya dapat membantu.
"Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"
~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...