Tuesday 19 June 2012

Leatherman Charge TTi di Sungai Petani

Salam dan selamat sejahtera,

Kuning dan coklat kat depan ni sedappp...
Ahad lepas Israk dan Mikraj, isteri tersayang ada bekalkan saya sekotak kek dari kelas untuk pulang ke Ipoh. Bawa saja ke kantin, semua kawan-kawan sapu licin. Cerita pasal multitools pulak, sebenarnya saya bercadang untuk guna sendiri Leatherman Charge TTi (Harga pasaran RM910) tapi saya terlupa pada permintaan seorang sahabat lama kenal sejak dari sekolah di Balik Pulau dulu.
Bilah pisau S30V
Permintaan yang mudah "Carikan aku pisau S30V". Macam mana boleh terlupa? Mungkin terlalu banyak makan kepala ikan kat kantin tempat saya bekerja (Cuma alasan). Bila iklan saja Charge TTi dekat blog dan facebook, terus saja sahabat lama ini menghubungi saya. mmm..lain kali sajalah saya pakai Charge TTi. Harga di pisaubelantara: RM550

Pembungkusan dan pos, tambah lagi RM10.
Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya.
Siapa tahu mungkin saya dapat membantu.
"Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"

~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...