Thursday 24 October 2013

Semua tempahan ditutup serta-merta

Salam dan selamat sejahtera,

Hari ini merupakan hari yang paling istimewa dalam hidup saya, blog kesayangan saya dan sahabat-sahabat semua. Pengumuman penting ini bakal memeranjatkan semua lebih-lebih lagi kepada sahabat-sahabat yang sering berkunjung serta sentiasa memberikan sokongan penuh kepada Pisaubelantara.
Setelah sekian lamanya berusaha memenuhi impian sahabat-sahabat semua, kini tibalah masa untuk saya dan blog kesayangan saya ini mengundur diri dan pada hari ini dengan rasminya Pisaubelantara menutup semua tempahan serta-merta.
Walau bagaimana pun masih ada beberapa bilah pisau besar yang masih lagi belum tiba. Kepada empunya  penempah pisau berkenaan, janganlah berasa risau, pisau anda sedang dalam perjalanan ke Sungai Petani.
Walau bagaimana pun seperti biasa jaminan dari saya jika Pisaubelantara gagal mendapatkan pisau impian anda, ke semua wang anda akan dikembalikan.
Mohon maaf kepada anda yang langsung tidak berkesempatan menempah pisau dari Pisaubelantara. Semoga anda mendapat harga yang lebih baik lagi di luar sana.
Pisau Extrema Ratio MF1 ini milik Kontraktor Muda.

Sokongan penuh dari anda yang berterusan, amatlah dihargai.


~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...