Sunday 6 October 2013

Selamat tinggal Ipoh dan kembali ke Kulim

Salam dan selamat sejahtera,
Apa khabar? Agak lama saya tidak merapu berceloteh dalam blog kesayangan saya ini. Untuk pengetahuan anda semua, saya telah pun berpindah tempat kerja dari Ipoh ke Kulim.Oleh kerana lama tinggal di sana seorang, saya banyak menghabiskan masa yang terluang bersama kawan-kawan Ipoh. Dah lama kat Kulim, terasa rindu pula. Minggu lepas terima email dari kawan Italy, ajak jumpa kat Ipoh November nanti. Harap-harap adalah masa untuk kami berjumpa nanti.
Gambar di bawah ini adalah majlis makan malam saya bersama kawan-sekerja Ipoh. Mereka berdua begitu sibuk berbincang tentang hala tuju syarikat manakala jiwa saya pula sedang fikir keseronokan bersama keluarga....heheheh I am just kidding.

Pembungkusan dan pos, tambah lagi RM10. Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya dan beritahu bagaimanakah pisau idaman anda. Siapa tahu mungkin saya dapat membantu. "Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"

~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...