Wednesday 16 January 2013

Leatherman Wave dan Sidekick Sungai Petani

Salam dan selamat sejahtera,
Dalam bulan Disember 2012 juga seorang peminat Leatherman dari Kulim datang ke Sungai Petani semata-mata untuk berjumpa dan mengambil sendiri multitool impian beliau iaitu Leatherman Wave dan Sidekick.
Dalam blog ini secara terbuka saya ingin memohon maaf kerana tidak dapat memenuhi permintaan beliau untuk ke Coffee House yang berdekatan disebabkan pada masa itu saya telah dilantik menjadi suri rumahtangga sepenuh masa. Isteri keluar bekerja jadi anak-anak perlu dijaga.

Diharap semoga apabila beliau datang lagi ke bandar Sungai Petani, hubungilah saya. Kita boleh minum kopi Jantan.
Suka dengan gambar ini sila ke www.budiey.com
Pembungkusan dan pos, tambah lagi RM10. Tak kena dengan citarasa anda? Sila call/SMS/Email saya dan beritahu bagaimanakah pisau idaman anda. Siapa tahu mungkin saya dapat membantu. "Apa ertinya kualiti jika mahal sampai tak boleh dibeli"

~pisaubelantara~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...